When you realize you want to spend the rest of your life with somebody, you want the rest of your life to start as soon as possible.

~Nora Ephron, When Harry Met Sally

Tuesday 10 May 2011

Tema warna untuk majlis perkahwinan


Assalamualaikum 

Hai. Pertama-tamanya, saya ingin berkongsi pendapat mengenai pelette warna untuk majlis perkahwinan. Pada bulan April yang lalu, Pameran Pengantin telah dibuat di PWTC selama tiga hari yang dijayakan oleh pelbagai pempamer. Saya tidak melepaskan peluang melawat pameran ini sambil mengumpul maklumat yang patut. Apa yang ketara dapat dilihat, kebanyakan pempamer menggunakan warna dari rona ungu sebagai prop mereka. Kebanyakan pelamin dan baju persandingan adalah dari warna ungu. Mungkinkah warna ungu adalah wedding theme of the year buat tahun ini? 

Apapun, selepas itu, saya mula jatuh cinta dengan warna ungu. Ia nampak elegan dan klasik. Ungu juga sebenarnya adalah warna diraja. Rona ungu gelap sangat menarik perhatian saya buat masa ini. Apatah lagi jika digabungkan dengan warna putih, seri warnanya begitu menyerlah. Itulah yang dimahukan pada hari bersejarah itu, sesuatu yang menyerlah dan memukau pandangan. Ini adalah pendapat peribadi saya. Pendapat orang lain mungkin berbeza bergantung kepada pandangan masing-masing. Mungkin saya juga akan mengaplikasikan warna ini untuk hari bersejarah itu. Semoga apa yang diharapkan dapat diaplikasikan dengan jayanya.


Thanx with

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...