When you realize you want to spend the rest of your life with somebody, you want the rest of your life to start as soon as possible.

~Nora Ephron, When Harry Met Sally

Saturday 1 October 2011

InTrend edisi Oktober 2011 - Ke Gerbang Asmara

Assalamualaikum.

Indahnya hari Sabtu yang indah ini. Boleh lupakan sekejap pasal kerja di pejabat. Bangun pun dikejutkan si dia. Lena sungguh tidur. 

Oh ya, beberapa hari lepas saya teman ofismet saya duplicate kunci di mall waktu lunch hour. Sementara tunggu beliau settlekan hal bayaran, saya ke kedai sebelah dengan harapan nak beli majalah. I've few mags appear in my mind macam Pesona pengantin of couse lah, Rapi (oh nak rapi-rapi bila tiba hari itu nanti), and Mingguan Wanita (oh nak belajar menjadi wanita yang serba tahu). Sampai-sampai je terus belek rak dekat depan kedai mamak tu. pandangan terus melekat dekat majalah In-Trend. edisi Oktober 2011. Mempunyai tajuk besar Ke Gerbang Asmara (wah, pandai pilih tajuk). Cover girl adalah Mizz Nina menggayakan gaun putih, cantik lah Mizz Nina. Eh eh tengok the colour pulak - White, pink and grey. Oh my goodness, cantiknya... So eye-catching look sebab nampak romantis dan suci. The most important thing, sama pulak dengan tema hari persandingan daku. In Trend buat ini semata-mata untuk saya kan, kan. (Hee...)  jadi saya terus grab tanpa tengok isi di dalamnya. Eh, tak boleh tengok pun, majalah dibungkus di dalam plastik, sah-sah ada sample product dekat dalam. Jadi terus keluarkan RM7.50 dan bayar di kaunter (ramai pulak orang masa ni). Sesampai je di pejabat, tak tunggu-tunggu dah, terus cabut plastik dan put aside the sample product yang terselit celah-celah helaian mags. Ada tiga semuanya.

Jadi oleh kerana saya tak mahu kedekut, jadi mari saya kongsikan isi kandungan dalam Intrend edisi Oktober 2011 ni eh.....

The cover and the cover girl.... Dua2 cantik! Like! 

Saya belum fikir lagi perfume apa untuk hantaran nanti. Maybe boleh check-out perfume yg di-recommend inTrend macam kat pix ni dekat kaunter perfume. Saya suka wangian floral. Harap-harap jumpa yang berkenan di hati ini dan di hati si dia ^^

Semenjak dua menjak ni jerawat rajin betul nak bertandang dekat muka. Bukan satu bukan dua tapi banyak derr... hadoyai, terima kasih InTrend for the ritual cantik artikel. Harap-harap ada yang boleh saya manfaatkan, especially in this coming 5 months before ke gerbang asmara, eceh..

Kalau tengok dekat cover tu betul-betul, dia ada mention Panduan Pengantin Moden, so what u can expect, of course semua yang moden-moden. Check-out the designer's outfit dekat atas ni. Sangat cantik. Even tak akan pakai seperti ini pada majlis sendiri, tapi mungkin boleh ambil ilham dari segi beading dan kemasannya.

Dan ada jugak review perkahwinan Nina dan Noh. So loving couple. Memang teruja tengok dan baca artikel ini. So sweeet lah Nina & Noh together. The wedding theme pun ada purple di situ. By the way, suka sangat dengan baju nikah Mizz Nina. Dreaming of having one, can ah?

Tengok betul-betul. Ini bukan Rossa lah. Ini adalah Anzalna Dewi Remaja tu. Suka sangat with the hairdo. What a romantic look. Sesuai sangat dengan wedding theme. The lip is super sexy.

Bab-bab kahwin dah, tapi lepas kahwin nanti apa pulak? Maybe artikel 25 cabaran genting selepas lima tahun kahwin ni berguna untuk elakkan pape yang patut. Semalam cuba untuk baca bersama si dia through phone call tapi tak berjaya, sempat satu point sahaja, dia dah suruh tutup, huhu... Nak tahu semuanya sila la pergi kedai runcit kat luar rumah tu.

InTrend buat promosi, yeah, I like! Saya mesti cuba and torai ini promosi. Harap-harap saya terpilih antara 25 pemenang tu. Boleh mekap cantik-cantik but still look natural. Ohoho. Clarins Colour Definition, u'll be mine!

Okey, itu saja. Oh ye , bout the sample products. Saya sudah cuba 2 out of them. satu Head & Shoulder dan satu lagi adalah Iffah serum. Both product bestlah. Tak rugi torai. Saya memang suka cuba sample product, cause u know sapa yang nak bagi sample product yang tak meet their promise kan. Mestilah they'll come out with the best sample so that people will fall in love with the product. For me, I love both. Head & Shoulder tu lepas pakai, rambut rasa macam lepas rebonding je, eheh. Dah lama sangat tak pakai Head & Shoulder sebab dulu kalau pakai mesti rambut akan jadi keras kejung macam kena letrik. Jadi semalam saja cuba mana tahu sudah ada improvement. Oh yeah, dah 24 jam berlalu, rambut masih lembut, suka pegang-pegang and pusing-pusing kepala, hehe. Definitely will buy one after this. Bout the Iffah serum, oh memang la best kan, serum yang ada emas 24K dan platinum. Even masa pakai memang ada flake gold & platinum dekat dalam serum dia. Love the smell, wangi sangat. And kulit rasa gebu macam kulit baby. Sesuai sangat untuk awet muda.

Overall, kalau nak bayangkan kandungan InTrend kali ni sama macam Pesona Pengantin memang tak lah kan. Memang tak ada busana-busana pengantin yang biasa kita tengok dan dekorasi-dekorasi hantaran atau pelamin, semua itu memang tidak ada. Nama pun InTrend, so basically dia lebih kepada modern selection. Ilham dari antarabangsa dan lebih kepada produk yang boleh membantu kita mengharungi majlis perkahwinan. Boleh la kalau nak ambil inspirasi. Banyak juga artikel-artikel yang berguna untuk bride-2-be manfaatkan. Jadi, tak rugi dapatkan satu ya!


Thanx with

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...